Friday, March 22, 2013

Stay forever young!

I am now going to write in Swedish as I currently am living with my mother in my home country.

I suggest you use Google translator if you want it in English:

Så du vill leva för evigt!

Ja, vem vill inte det. Jag har lyckats bevara min kropp och framförallt mitt ansikte med speciella hjälpmedel som jag vill dela med mej av.

Det började med att jag läste en bok av David Crow som hette In Search of the Medicine Buddha. En riktigt bra bok som jag varmt rekommenderar. I alla fall så brukar jag alltid analysera och ta reda saker om de författare som jag läser. Det var då som jag hittade Floracopeia som är ett miljövänligt internationellt företag som säljer bland annat essentiella oljor. Jag var helt fascinerad och köpte bland annat ett paket med hudvårdsprodukter som beskrevs så här på deras hemsida:


"Bring the ancient skin care secrets of Ayurveda to life with the Floracopeia Ayurvedic Skin Care Line. This Complete Line is formulated by Dr. John Doulliard, with the wisdom of Ayurveda, to promote true, radiant beauty. Each product works in conjunction to cleanse, nourish, repair and smooth skin. Expect to see noticeable results within 30 days of dedicated use!"

Jag har nu använt hudprodukterna i flera månader och är överförtjust med resultatet. Enda nackdelen är att jag inte kan köpa mera oljor eftersom jag inte har några inkomster för tillfället. Men vem behöver inkomster - inte jag i alla fall  nu när jag planerar att bli nunna för ett tag. Kommer att göra mej gott med lite disciplin. Jag har alltid haft svårt att följa regler och behöver någon som sätter upp gränser för mej.

Jo, det var ju en sak till. Om det är första gången du köper någonting på websidan www.floracopeia.com så kan du använda min rabattkod 5966 så får du 25% rabatt på ditt inköp.

Loka Samasta Sukhino Bahvantu

Elisabet sittande på buss stationen i Skara och uppdaterande min blog